Vänner

Jag har ett rikt liv, med många omkring mig som är så värdefulla! Ibland kan jag dock känna mig lite stressad. Varför måste man jobba så mycket, när man skulle kunna lägga lite mera tid på människor som man tycker så mycket om istället?! Eller kanske man skulle strunta i att barnen måste i säng i tid på kvällen och göra en massa skoj ist?!
Tur att jag har ett så underbart jobb som kompenserar det hela lite=) så det inte känns allför tungt, menar jag!

Resan till RIGA var ju toppen!!! Är fortfarande lite trött, fast det var en hälsoresa jag var på=)

Madde, Marika, Lilian & Jenny ni e ju bara bäst

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack snälla Du, Du e också bäst!! ♥



Jag håller med, varför en massa måsten, när man kan ha så mycket roligt?!!

2010-05-20 @ 07:49:28
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag blir så glad av er! Så kul att vi tycker lika, du är oxå bäst ♥

2010-05-20 @ 15:44:49
Postat av: Marika

Håller bara med!!

2010-05-24 @ 11:37:05
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Lilian

Instämmer till fullo, mina kära vänner!!!:o)♥

2010-05-24 @ 21:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0