kallt som satan

Det rullar på som vanligt, tycker det händer saker hela tiden och man hinner inte med att göra annat än det man ska!!

På jobbet vill alla barn bara vara ute hela tiden och det är väl bra, men... idag var det iskallt ute och det kan ju vara lite trevligt att vara inne någongång oxå!!

När jag slutat jobba kl 17.30 så var det fotbollsträning för Jullan, då åkte jag, Emma och Martin ner till kyrkan och rensade lite på moffas grav, hittade farfar och "gam" farfars gravar med. Farfar har inte fått sin gravsten än men jag hoppas den snart är på plats! Han är sakensam, Farfar. Tänk att man aldrig någonsin får träffa honom igen=(

Väl hemma så kom Leif med lite ved så att vi ska få kunna duscha någongång om sen, det är kan ju vara lite trevligt det med=)

Nu har jag suttit och kollat stepsister bloggen och minns tillbaka till Rigaresan, vad lite bilder gör för minnet! Det var nyss vi var där men man har redan glömt=)

Nu ska jag göra en stående överföring till Maddes konto inför nästa resa=)=)=)=)=)=)=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja tack, tar gärna lite pengar!! :)

2010-05-26 @ 07:50:51
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Vilken bra idé, Malle!:o) Det ska jag med!



Sluta frysa!:oP Här var det jättefint väder med värme och sol när vi var ute, men nu sover killarna och det smattrar mot rutorna - men det är blå himmel och man kan ana solen, så den kanske kommer tbx tills vi ska ut igen när de vaknat ;o)



2010-05-26 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0