Magsjukan

Ja, förra Lördagen så slog den till igen:( Emma klagade på ont i magen på kvällen efter en liten stund så kräktes hon! Måndagkväll=Martins tur, han kräktes hela natten mellan 21 till kl 6 nästa morgon och sen fick han diarre! Tisdag morgon kräktes Emma igen! Torsdag morgon trilla Fredrik dit och natten mellan Fredag och Lördag så var det min tur! Kul, kul!! Julie var ju sjuk på sportlovet så jag hoppas att hon slipper det denna gången! Som ni förstår så har det ju inte hänt så mycket annat denna vecka! Imorgon så ska jag vara hemma och Fredrik får jobba istället. Sen så är det ju bara några dagar så är det påsk, då hoppas jag verkligen att alla är friska och krya och att det är ett strålande väder:) Vet inte hur vi ska lägga upp allt vi vill hinna med, men det kommer nog att bli så bra så! Till Madde vill vi, till Pappa, till Göran en sväng... ja det ska vi nog kunna ordna:)

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, fy fasen! Långdragen historia det där!

2010-03-28 @ 14:50:02
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0