Tiden går ju så fort

Man får ganska mycket gjort när det är så pass bra väder ute som det är! Det är ju blåsigt och så ute med perfekt att klippa gräs och hålla på med rabatter och trädgårds stök!! Inte en mygga i sikte heller, så fort det blir varmt är ju dom rackarna här så jag tycker det är bra att det är kallt och blåsigt:)
Det är klart att det är tråkigt när Fredrik är borta, men jag får mera gjort när han inte är i närheten=) Har dock inte målat nått och det skulle jag ha kunnat göra men det har jag liksom inte haft lust med=) Men mycket annat har blivit gjort.
I morgon så ska vi till Fillsta på studentmidddag=) Lillpluttan är stor nu, ojojoj! Lillplutta nr 2 slutar 9:an...... det är ju konstigt för Eva är ju inte än dag äldre nu än hon va för 19 år sen!! Inte jag heller för den delen;) Ja, det är väl bara att inse att tiden går...

Om en vecka så går jag på semester=)

Kommentarer
Postat av: smulan

Det är nästan så att man blir lite sugen på att börja blogga när jag ser stepsisters bloggen och den här. Du är jätte duktig som kan få till det så bra. Försök att släppa på alla måste saker hemma och njut av att bara vara. Det kommer en dag imorgon oxå. Kram till dig världen bästa Malle <3

2010-06-05 @ 22:58:22
Postat av: Malle

Tack snälla gulliga du♥

2010-06-06 @ 21:06:22
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: Marika

Nu vill jag göra ett hjärta bara för att!! <3

2010-06-08 @ 14:53:04
Postat av: Marika

Jag visste att det där skulle hända!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-06-08 @ 14:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0