Sol=)

Idag har vi varit nere vid sjön och badat! Till och med jag tog mig ett dopp, tvättade håret=) Högg bort en massa sly där nere, eftersom dom som har maskiner till sånt inte gör det!!!!! Men sen så bad jag Anders å Gertrud att hjälpa mig att köra bort det eftersom jag inte vill köra släpvagn med gulbilen!

Julies katt vill inte komma hem, och igår när vi hittade åt henne så betädde hon sig konstigt och verkade ha ont. Vi skulle ha henne inne över natten men mest troligt så har Martin tyckt synd om henne och släppt ut henne iaf. När jag pratade med vetrinären imorse så tyckte hon att det lät som ev att hon blivit påkörd eller att nått djur har varit på henne, känns inte alls bra att hon inte vill komma hem....

Nu om en kvart så ska vi ut och gå till skogs: måndagar kl 19,  då går vi ur stugor in i skogen:)

Imorgon åker jag å Madde till Stöm å badar, för det är ju fint väder då så klart!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, vi får hoppas på bra väder, kan möjligen komma lite regn, men det gör väl inge?!

2010-06-28 @ 19:45:31
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Var det varmt i vattnet då? Något som är skit i Eskils är att håret inte blir så där härligt rent som när man tvättar det hemma i Jämtlandssjö-vatten :( Vet tusan inte vad det beror på!! Varför går ni till skogs?? Måste vara något jag missat totalt!

2010-06-28 @ 23:44:55
Postat av: Malle

det är ju roligare att gå spåret i skogen än att gå efter vägen=) och så är det ju roligare att gå tillsammans!

2010-06-29 @ 19:58:12
URL: http://malleblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0