Sol sol och sol

Dagen har spenderats med vänner jag inte alls träffar så ofta. Jag och Pia ( och 9 barn) letade oss ut i skogen i Storhögstrakten, Långtjärn närmare betämt. Där hälsade vi på Maria Fransson som fyller 40 år den 23 Juli, vi ville passa på att åka dit nu när Pia är här=) Det var jätteskoj att va dit, sitta och surra lite, skulle göras oftare! Himla trevligt var det iaf!! Nästa gång får det nog åka med en flaska vin och inga barn!
Vi var inte hemma förrän vi halv 4, då hann jag bara packa ur bilen så är det en bil som stannar på vägen och ner på gården så kommer pappas kusin Lena-Kajsa! Det var verkligen en överraskning, med sig hade hon make, son och barnbarn. Jättekul att se dom!!
Idrotts avslutning, till ström, städning och så det dagliga sommarbadet nere vid sjön ( vi började igår) har vi oxå hunnit med idag! Full rulle och väldigt trevligt!
Imorgon kl 7 kommer Fredrik hem♥, underbart!! Mindre underbart att jag måste kliva upp kl 6 för att åka och hämta honom men det är det väl värt antar jag!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Inte så konstigt att du kommer upp i så mycket steg, för du lever ett mycket hektiskt liv! - i synnerhet då du är ledig;o)



Grett att Fredrik kommer hem, men jag tycker nog att han kan ta ett senare flyg/tåg!;o)



Vad roligt att umgås med P och M!:o) Hur långt är det till Storhögen på ett ungefär?



Kram!

2010-06-24 @ 22:47:12
Postat av: malle

Det var himla trevligt att träffa dom:) Vet inte hur långt det är dit, vi åkte över Gremmelgård dit och det blir lite längre... ska kolla nästa gång känner nu att jag har ingen aning!

2010-06-26 @ 13:06:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, vad ska man säga! Väldigt roligt att läsa dina blogginlägg och jäklar, finns det nåt som kan sitta fast för dig?! :)

2010-06-26 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0