Sol å sol å sol...

jaa, från tidig morgon och ända till kl 13.30 ungefär!! För det var då som vi jobbat klart och kom hem och jag skulle sitta ute och lapa sol! Nämen då försvann sol h*vetet och visade sig inte mer! Nä, kallblåst och regn var det som skulle förgylla våran eftermiddag!!! Huvva, nu när man äntligen trodde finvere var här för att stanna! Jaja, det är väl detta som kallas april väder, vi får hoppas att det vänder lika fort igen och att den underbara solen lyser på oss i morgon igen:)

Igår så var det iaf en toppendag. Mamma och Gerhard var hos Kim å Bitta och var barnakt, så vi åkte över på andra sidan och umgicks med dom.. mfl.., grillade och bara mådde gott i solen. På eftermiddan så åkte vi hem och städade undan vintergrejer, skidor, pulkor mm. Städade i vedboden med och håller tummarna väldigt hårt för att vi får någon ved!! Sen så bytte vi däck på 2 av 3 bilar( Varför har vi tre bilar??!!) Eller vi och vi, det var mest Fredrik som bytte och jag sprang mest runt och gjorde ingenting=) Vi åkte och tömde aska och kastade julgranen som tinat fram ur snömassorna! Ja, det var sista dagen på lovet och jag tycker att vi lyckades avsluta detta lov på ett förträffligt sätt:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter härligt! Ja, vårstädning är det väl dags för nu. Sa i går att till helgen ska vi bara vara hemma, och försöka få nån ordning. Både inne och ute. Har varit borta så mycket nu, så det känns som det är kaos överallt! Men det har det varit värt!! Kram

2010-04-13 @ 08:03:23
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi har haft sol hela lördagen, söndagen, måndagen och även idag :) Gillar vårvädret här nere i Eskils! Har bytt däck jag oxå och tyckte det var jobbigt som tusan och då har jag BARA en bil, haha!

2010-04-13 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0