Cubus

ja, där finns det en vindoverall som jag rekomenderar!! Köpte på rea i Sundsvall, det är en grön och grå (i Martins str) och den är riktigt bra ute nu i detta väder vi har nu. Jag köpte den mest för att det var så billigt och jag tänkte att det kunde va bra att ha ett extra ombyte på dagis. Martin är jättenöjd, dagispersonalen och jag med=)

Den här veckan har vi inte gjort något speciellt, jobbat, plaskat, flickorna följde kompisar hem igår, Fredrik och Martin har sett en björn=) ja, det har varit en helt vanlig vecka med andra ord. Martin har fått sett mycket djur på sistone, både björn och många älgar och han tycker att det är himla skoj.

I helgen ska Fredrik till stan shack4an och vi andra ska umgås med Maria och sen ska vi till Siri på middag. Söndagen är ännu oplanerad;) Kanske bara slappa då då kanske!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men en björn?! Va spännande! Vart?



Låter bra med vindoverallen! De e så jäkla svårt med kläder nu tycker jag!

2010-04-23 @ 22:24:07
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: malle

dom såg den på Tingsjöberget och F har spelat in lite på mobilen så att man ser den, Jenny och Casper såg en i går vid Kvarna=)

2010-04-24 @ 08:04:58
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, men ni verkar ju ha lite björnar runt er...:oP Spännande som sagt... och läskigt... och roligt!:o)



Idag ska jag göra din gryta!:o)



Hoppas ni får en skön helg! Jälsa MAria och ISri!:o) Kram!



2010-04-24 @ 14:09:33
Postat av: Madde

Snygg bloggen blev!!

2010-04-25 @ 21:00:55
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0